Do góry
PL DE
FB
Koszyk W koszyku: pusto
 
FB
PL DE
Koszyk W koszyku: pusto
Bootky
Moje Konto         Witamy w Pleaser!

Obsługa klienta

 

Wychodząc naprzeciw Państwa wymaganiom oferujemy największy w Polsce wybór obuwia erotycznego seksownego i fetyszowego.Wszystkie modele butów sprowadzamy bezposrednio od producenta w USA-firmy PLEASER,która jest jedną z najwiekszych i najbardziej popularnych marek oferujących tego typu asortyment.

Czas oczekiwania na realizację zamówienia: od 14 do 21 dni

Za posrednictwem naszego sklepu możecie Państwo kup[ić oryginalne,markowe buty i dodatki najwyższej jakości.Część asortymentu naszego firmy PLEASER mamy dostępną od ręki w naszych sklepach stacjonarnych.Jesli posiadamy buty , które Państwo wybraliście, czas oczekiwania na realizację zmówienia skraca się do 24h.

Koszty przesyłki:

Przesyłka za posrednictwem Poczty Polskiej

-po dokonaniu przedpłaty na nasze konto: 20zł.

- płatność przy odbiorze (przesyłka pobraniowa) 30 zł.

Przesyłka za posrednictwem kuriera DHL

-po dokonaniu przedpłaty na nasze konto: 25 zł.

-płatność przy odbiorze (przesyłka pobraniowa):35zł.

Odbiór osobisty w sklepie firmowym:Venus/Bootky

-polecamy również odbiór osobisty w naszych sklepach zlokalizowanych na terenie całego kraju. Macie Państwo możliwośc przymierzenia wybranych przez siebie modeli- przesyłka do sklepu Venus 0zł.

W przypadku zamówienia na kwotę powyżej 500zł.paczkę wysyłamy na NASZ KOSZT!

Realizujemy tylko zamówienia potwierdzone i po dokonaniu przedpłaty na nasze konto.

Ze względu na bardzo nietypowy i indywidualny typ sprzedawanego przez nas obuwia ,w przypadku paczek "pobraniowych", niezbędna jest wpłatazaliczki w wys. 30% wartosci zamówienia. Wpłacony zadatek jest póżniej odliczany od kwoty widniejącej na przesyłce, którą wręczacie Państwo osobie dostarczającej - kurierowi lub listonoszowi. W przypadku nieodebrania paczki, zadatek zaliczamy do kosztów manipulacyjnych (transport z USA , cło,podatki oraz koszty pakowania i dostawy) nie podlega zwrotowi.

Składanie zamówień :

1.Aby dokonać zakupu w naszym sklepie należy wybrać interesujący produkt dowolnej marki,zaznaczyć konkretny rozmiar i kolor i kliknąć przycisk "ZAMÓW".

2.Rozmiar zaznaczony na kolor czerwony proszę traktować jako niedostepny u dostawcy.

3.Zamówienie można dokonać zarówno za pośrednictwem naszej strony internetowej, jak również mailowo bądź telefonicznie.

4.Niezwłocznie po przyjęciu zamówienia wysyłamy do klienta mail z potwierdzeniem i informacją o zamawianym produkcie.

ZWROTY:

Jeśli buty, które Państwo otrzymaliście okazały się za małe lub za duże lub z jakiejkolwiek innej przyczyny Wam nie odpowiadają macie mozliwość ich wymiany.Wystarczy napisać do nas maila z taką informacją i odesłać je wraz z paragonem.Koszty wysyłki pokrywa kupujący.Czas oczekiwania na kolejną parę to znowu 14-21 dni-traktujemy jako nowe zamówienie. Ponadto ze względu na specyfike towaru,jego indywidualność i nietypowość każdy zwrot wiąże się z pobraniem opłaty manipulacyjnej w wysokości 30% wartości zamówienia.Obejmuje ona poniesione przez nasz koszty (transport z USA, cło, podatki oraz koszty pakowania i dostawy).W momencie, gdy otrzymujemy od Państwa zwrócone buty, odsyłamy na Państwa konto kwotę, którą wpłaciliście pomniejszoną o koszty dostawy i opłaty manipulacyjnej.

Dlatego też prosimy o rozważne zakupy i dokładne zapoznanie się z tabelą rozmiarów znajdującą sie na naszej stronie.

GWARANCJA i REKLAMACJE

Na wszystkie zakupione u nas buty udzielamy 3-miesięcznej gwarancji.Podstawą do uznania reklamacji jest przesłanie na adres firmy uszkodzonego produktu wraz z oryginalnym opakowaniem oraz wystawionym paragonem zakupu lub faktury VAT.W przypadku uznania reklamacji, koszty przesyłki pokrywa firma LAMIREX a na konto klienta zwracana jest pełna kwota wpłaconej należności.

Podstawą do złożenia reklamacji nie jest naturalne zużycie się obuwia, takie jak:

-odkształcenia spowodowane dopasowanie obuwia do stopy,

- wytarcia wkladek i wyściółek     

-odbarwienia powstałe na skutek przemoczenia lub przepocenia

-starcie podeszwy-niewłaściwe użytkowanie,

-uszkodzenie spowodowane przez użytkownika lub inne osoby,

-naturalne zmiany materiału,

-niewłaściwa konserwacja i pielęgnacja obuwia.

Odsyłany towar powinien być bez zabrudzeń, kurzu i widocznych zanieczyszczeń, gdyż w przeciwnym wypadku firma może odmówić przyjęcia towaru do reklamacji.

Do przesyłki musi być dołączony dowód zakupu, przyczyna i opis powstałej wady oraz dane kontaktowe osoby zgłaszającej.

 

-

    


.


NOWOŚCI
BESTSELLERY
WYPRZEDAŻ
DOSTĘPNE 24h
   22 250 00 25         696 826 764
Katalog online         Hurt
Copyright © Bootky - wszelkie prawa zastrzeżone
Projekt i realizacja F-MEDIA