Do góry
PL DE
FB
Koszyk W koszyku: pusto
 
FB
PL DE
Koszyk W koszyku: pusto
Bootky
Moje Konto         Witamy w Pleaser!

Regulamin

Niniejszy regulamin określa zasady dokonywania zakupów w sklepie bootky.pl

W skrócie:
1. Każdy klient jest zobowiązany do zapoznania się z treścią Regulaminu w chwili dokonywania zamówienia.
2. Ceny wszystkich produktów w sklepie zawierają podatek VAT (są cenami brutto).
3. Realizujemy wszystkie indywidualne zamówienia klienta z całej oferty firmy PLEASER.
4. Sklep zastrzega sobie prawo do wycofania niektórych produktów ze sprzedaży.
5. Poprzez zarejestrowanie Klient wyraża zgodę na wykorzystanie danych osobowych podanych w formularzu rejestracyjnym.
6. Dane osobowe nie będą udostępniane osobom trzecim. Sklep bootky.pl zobowiązuje się do ochrony danych osobowych klientów zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. "O ochronie danych osobowych". Udostępnione dane osobowe będą nam jedynie służyć do realizacji zamówień. Zgodnie z ustawą klienci mają prawo do wglądu w swoje dane, do ich poprawiania, oraz do zażądania zaprzestania ich wykorzystywania.

Ogólne:
1. Sklep internetowy bootky.pl jest prowadzony przez firmę Lamirex z siedzibą w Łomiankach przy ul. Warszawskiej 26.

W sprawach związanych z ofertą lub realizacją zamówień prosimy pisać na adres sklep@bootky.pl lub dzwonić 696 826 764.

2. Sklep internetowy bootky.pl wysyła zamówiony towar korzystając z usług firmy kurierskiej DHL oraz Poczty Polskiej.
3. Wszystkie towary są nowe, pełnowartościowe i posiadają gwarancję producenta.

Zamówienia:
1. Podstawą realizacji zamówienia jest kompletne i zgodne z prawdą wypełnienie formularza.
2. Zamówione produkty wysyłane są za pośrednictwem firmy kurierskiej lub Poczty Polskiej pod adres wskazany w formularzu zamówienia.
3. Klient ma prawo do sprawdzenia zawartości paczki w obecności kuriera. W przypadku stwierdzenia braków należy sporządzić protokół reklamacyjny i dostarczyć go do firmy Lamirex.
4. Zamówienia można składać przez całą dobę, każdego dnia tygodnia.
5. Zamówienie musi zawierać wszelkie niezbędne dane Klienta - w tym telefon kontaktowy.
6. Wypełnienie przez Klienta formularza zamówienia równoznaczne jest ze zgodą na przechowywanie oraz przetwarzanie tych danych do celów prowadzenia sprzedaży przez firmę Lamirex.
7. Klient ma prawo wglądu do własnych danych osobowych oraz do ich poprawiania, a także do usunięcia ich z bazy danych. (Ustawa o ochronie danych osobowych z dn. 29.08.1997r., Dz.U. nr 133, poz.883).

Zakupy:
Aby dokonać zakupów w naszym sklepie, nie trzeba się rejestrować. Dane osobowe Klienta są wówczas wykorzystane tylko do realizacji pojedynczego zamówienia.
Ochrona danych osobowych:
1. Zapewniamy naszym Użytkownikom pełną gwarancję i dyskrecję. Dane osobowe będą wykorzystane jedynie w celu realizacji zamówienia. W żaden sposób nie zostaną opublikowane, ani nie trafią do osób trzecich.
2. Sklep zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. "O ochronie danych osobowych". Zgodnie, z którą Klienci Sklepu mają prawo do wglądu w swoje dane, do ich poprawiania oraz wniesienia żądania o zaprzestaniu ich wykorzystywania.

Wybór sposobu wysyłki:
1. Czas realizacji zamówienia wynosi od 14 do 21 dni od chwili jego złożenia.
2. Klient ponosi pełną odpowiedzialność za wybór formy płatności i sposobu dostarczenia zamówienia.
3. Sklep nie odpowiada za ewentualne opóźnienia w dostarczaniu przesyłek przez przewoźników.
4. W chwili otrzymania przez nas towaru z USA, kontaktujemy się telefonicznie bądź mailowo z klientem, w celu poinformowania go o zbliżającym się czasie dostawy.
5. Poczta Polska określa terminy dostarczenia paczek priorytetowych w regulaminie swoich usług.
6. Firma kurierska DHL gwarantuje 24 godzinny termin dostarczenia przesyłki do Klienta.
7. W razie opóźnienia w dostarczeniu paczki przez Pocztę Polską sklep składa reklamację po 14 dniach od daty nadania paczki.

Płatność
Klient podczas składania zamówienia wybiera dowolny sposób płatności. Możliwe są następujące formy płatności:

- Płatność przy odbiorze (tzw. za pobraniem) - ze względu na bardzo nietypowy i indywidualny typ sprzedawanego przez nas obuwia, w przypadku paczek "pobraniowych", niezbędna jest wpłata zaliczki w wysokości 30% wartości zamówienia. Wpłacony zadatek jest później odliczany od kwoty widniejącej na przesyłce, którą wręczacie Państwo osobie dostarczającej – kurierowi lub listonoszowi. W przypadku nieodebrania paczki, zadatek zaliczamy do kosztów manipulacyjnych (transport z USA, cło, podatki oraz koszty pakowania i dostawy) i nie podlega on zwrotowi;

- Płatność przelewem na konto (przedpłata) – po złożeniu zamówienia oczekujemy na Państwa wpłatę na poniższe konto:
CitiBank Warszawa
34 1030 0019 0109 8530 0001 6874;

- płatność systemem Przelewy24.pl;

- płatność poprzez system PayPal;
- płatność kartą kredytową.

Gwarancje i reklamacje:
Na wszystkie zakupione u nas buty udzielamy 3-miesięcznej gwarancji. Podstawą do uznania reklamacji jest przesłanie na adres firmy uszkodzonego produktu wraz z oryginalnym opakowaniem oraz wystawionym paragonem zakupu lub fakturą VAT. W przypadku uznania reklamacji, koszty przesyłki pokrywa firma Lamirex, a na konto klienta zwracana jest pełna kwota wpłaconej należności.

Zwroty:
1. Klient może odstąpić od zawartej umowy kupna (bez podania przyczyny) w terminie 10 dni licząc od daty dostarczenia towaru do Klienta w zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2000 r. (Dz. U. z 2000 r. Nr 2 poz. 271), poprzez zwrot towaru w stanie nienaruszonym (zapieczętowanym). Koszt przesyłki pokrywa w tym przypadku Klient.

2. Jeśli buty, które Państwo otrzymaliście okazały się za małe lub za duże, lub z jakiejkolwiek innej przyczyny Wam nie odpowiadają, macie możliwość ich wymiany. Wystarczy napisać do nas maila z taką informacją i odesłać je wraz z paragonem. Koszty wysyłki pokrywa kupujący. Czas oczekiwania na kolejną parę to znowu 14-21 dni – traktujemy to jako nowe zamówienie.

Ponadto, ze względu na specyfikę towaru, jego indywidualność i nietypowość, każdy zwrot wiąże się z pobraniem opłaty manipulacyjnej w wysokości 30% wartości zamówienia. Obejmuje ona poniesione przez nas koszty (transport z USA, cło, podatki oraz koszty pakowania i dostawy). W momencie, gdy otrzymujemy od Państwa zwrócone buty, odsyłamy na Państwa konto kwotę, którą wpłaciliście, pomniejszoną o koszty dostawy i opłatę manipulacyjną.

3. Reklamacje dotyczące różnicy w kolorze i wyglądzie towarów zamówionych z otrzymanymi, nie stanowią podstawy do zwrotu towaru. Zgodnie z polskim ustawodawstwem towary przecenione nie podlegają zwrotowi!
 


NOWOŚCI
BESTSELLERY
WYPRZEDAŻ
DOSTĘPNE 24h
   22 250 00 25         696 826 764
Katalog online         Hurt
Copyright © Bootky - wszelkie prawa zastrzeżone
Projekt i realizacja F-MEDIA