FAQ

Pomoc

Pomoc i najczęściej zadawane pytania 

Ponieważ zakupy przez Internet nadal budzą wiele obaw wśród kupujących, przygotowaliśmy gotowe odpowiedzi na kilka najczęściej zadawanych pytań przez naszych klientów.

1. Jaki jest czas realizacji zamówień?

- Buty oznaczone u nas symbolem 24h i zielonym kolorem przy rozmiarze , wysyłamy w ciągu 24 godzin , oznacza to , że znajdują się one w jednym z naszych sklepów firmowych  i są gotowe do natychmistowej wysyłki . Zdecydowana większość tych zamówień wysyłana jest tego samego dnia , jeśli zamówienie jest złożone do godziny 12.00 . Jeśli później to dnia następnego , nie licząc weekendów . 
- Wszystkie inne zamówienia czyli oznaczone kolorem czarnym przy rozmiarze realizujemy w ciągu 14-21 dni od dnia ich złożenia. Oznacza to że modele te dostępne są tylko i wyłącznie na zamówienie i sprowadzamy je bezpośrednio pod Państwa zamówienie prosto od produceta firmy Pleaser ze Stanów Zjednoczonych . W 90 % przypadków mieścimy się w terminie 14 dni , ale może tak być , że dostawa będzie opóźniona lub towar długo leży na odprawie celnej , dlatego maksymalny czas wysyłki może wynosić do 21 dni roboczych .
Jednakże bardzo często zdarza się , że buty przychodzą do nas już po tygodniu , więc zdecydowanie częściej jest , że czas wysyłki jest krótszy niż podany 14 dni. 

2. Co oznacza brązowy kwadracik przy rozmiarze z napisem Dostępny w Pleaser USA w małej ilości ? 
- Brązowo-żółty kolor przy rozmiarze oznacza , że ten model jest dostępny w Pleaser USA w małej ilości np 1-3-5 sztuk . Czyli jest to końcówka serii , model wyprzedażowy lub dany model się wyprzedał i zostały ostatnie sztuki tego rozmiaru . W takim przypadku nie możemy dać 100 % gwarancji , że pomimo zamówienia go na pewno do nas przyjedzie, bo może się okazać , że przed chwilą został kupiony przez kogoś innego i jest już niedostępny . Jenak z naszego doświadczenie wynika , że zdecydowana większość zamówionych modeli oznaczonych brązowym kwadracikiem przychodzi , jednak informujemy , że trzeba brać pod uwagę możliwość , że nie przyjdzie 

3. Czy zdarza się , że pomimo , że przy wybranym rozmiarze jest kolor czarny czyli dostępny w USA , to jednak model nie przyjdzie ?
- Tak , zdarza się tak . Szacujemy , że jest to około 1 % przypadków . Wynika to z sytuacji , że zamówienia do Pleaser USA  składamy raz w tygodniu w poniedziałki . Tak więc zamówienie złożone u nas np we wtorek lub w środę jest przekazane do USA w najbliższy poniedziałek . Tak więc może się zdarzyć , że z uwagi na duże zainteresowanie danym modelem został on wyprzedany w USA w tygodniu poprzedzającym wysłanie naszego zamówienia do USA . Ale jest to naprawdę rzadkość , gdyż Pleaser USA ma w swojej ofercie bardzo duże ilości dostępnych modeli . 

4 . Czy jest taka możliwość , że but zamówiony w USA przyjdzie do mnie w ciągu kilku dni ? 
- Tak , jest taka możliwość . Zamówienia do USA wysyłamy co tydzień w każdy poniedziałek . Jeśli więc zamówinie zostanie złożone np w niedzielę to na pewno wyślemy prośbę o jego realizację w poniedziałek . Średnio towar z USA idzie do nas około tygodnia , ale trzeba też doliczyć odprawę celną i przygotowanie towaru do wysyłki . Ostatno często się zdarza , że towar zamawiany przez nas w poniedziałek przychodzi już w piątek . Więc teoretycznie jest taka możliwość , że zostanie wysłany do klienta już po tygodniu od złożenia zamówienia . 

5. Jak duża  jest wasza oferta ? 
- Ogólnie na naszych wszytkich sklepach do natychmiastowj wysyłki mamy około 2000 par butów , w różnych rozmiarach i kolorach . Dokładnie widać to na naszej stronie produktu gdy wciśniemy zielony przycisk z danym rozmiarem . Pojawia się wtedy przy każdym rozmiarze dokładna lista sklepów w którym dany model i właściwy rozmiar się znajduje . 
Jednak pełna nasza oferta to około 100,000 par butów licząc wszystkie rozmiary i kolory , które realizujemy wspólnie z naszym partnerem firmą Pleaser z USA . Dlatego też zdecydowaną większość naszych zamówień realizujemy sprowadzając buty prosto pod zamówienie ze Stanów Zjednoczonych .  

6. Co w przypadku jeśli zamówiony rozmiar okazał się za duży lub za mały ? 

- W takim przypadku prosimy o odesłanie nam tych butów w oryginalnym opakowaniu wraz z paragonem . My wymienimy go Państwu na większe lub mniejsze . W zależności od modelu może to być w ciągu kilku dni , jeśli dany rozmiar jest dostępny w jednym z naszych sklepów stacjonarnych lub do 21 dni , jeśli dany model musimy sprowadzić ze Stanów Zjednoczonych . Zawsze też dajemy możlowość odebrania swoich butów w jednym z naszych salonów na terenie całego kraju , gdzie jest możliwość ich wcześniejszego przymierzenia i obejrzenia , bez konieczności zakupu jeśli dany model z jakiegoś powodu Państwu nie odpowiada 

7. Jakie są koszty przesyłki?
- Jeśli wybieracie Państwo przesyłkę za pośrednictwem Poczty Polskiej, koszt przesyłki za przedpłatą wynosi 12zł, natomiast za pobraniem 20zł. Jeżeli chcecie, aby buty dostarczył Wam kurier DHL, koszt przesyłki za przedpłatą to 18zł, a za pobraniem 25zł.
Realizujemy również wysyłkę za pomocą paczkomatów , koszt wysyłki do Paczkomatu Inpost to 12 zł . 
Istnieje też możliwość odbioru osobistego zamówionych butów w jednym z naszych sklepów stacjonarnych Venus / Bootky na terenie całego kraju . Nie pobieramy żadnych opłat za przesłanie zamówienia do odbioru osobistego w naszych salonach firmowych .
Listę adresów naszych sklepów wraz z mapką dojazdu i danymi kontakowymi znajdziecie Państwo na naszej stronie w zakładce Sklepy  

8. Czy wysyłacie buty także za granicę?
- Tak, oczywiście. Koszt wysyłki do krajów UE wynosi 80zł, niezależnie od tego, czy wybierzecie Państwo Pocztę czy kuriera.

9. Jaka jest gwarancja na zakupione produkty?
- Wszystkie buty i dodatki objęte są 6-miesięczną gwarancją naszego sklepu. Do zgłoszenia reklamacji niezbędny jest paragon lub faktura VAT.

10. Jeśli w sklepie nie ma mojego rozmiaru, czy możecie go wystawić?
- Wszystkie dostępne modele są wystawione w naszym sklepie. Jeśli buty są niedostępne oznacza to, że na tą chwilę ich nie posiadamy i nie ma możliwości zamówienia ich.

11. Czy na poczet zamówienia pobierana jest zaliczka?
- Tylko i wyłącznie przy zamówieniach powyżej 2 par . Buty sprowadzamy pod Państwa zamówienie z USA ,ponosimy więc nie tylko koszt zakupu , ale również koszt transportu , ceł , podatków i odprawy celnej . Dlatego zamówienie np 3 par wymaga już wcześniejszej przedpłaty .| 

12. Czy jest możliwość dostarczenia przesyłki na Poste Restante?
- Oczywiście, jest taka możliwość. Produkt jest wysyłany na adres urzędu pocztowego i można go odebrać osobiście w dowolnym czasie.
Ale oczywiście wymagana jest wcześniejsza przedpłata 

13. Jak czyścić zakupione buty?
- Należy używać dostępnych środków czyszczących i konserwujących do obuwia. Nie należy czyścić ich wodą ani alkoholem.

14. Czy Wasze buty można kupić w sklepie stacjonarnym?
- Jak najbardziej. Posiadamy dziesięć  sklepów stacjonarnych na terenie całego kraju w których możecie Państwo zobaczyć i przymierzyć większość modeli. Adresy i telefony naszych sklepów znajdują się w zakładce SKLEPY.

15. Jaki wybrać rozmiar, jeśli buty bedą noszone przez mężczyznę?

-Buty żeby pasowały na męską stopę będą musiały być w innym rozmiarze. Należy zastosować zasadę o dwa rozmiary większe. Dokładna informacja znajduję się w dziale : Tabela rozmiarów 

 

Kontakt

Kontakt & Newsletter

501 075 250   |    sklep@bootky.pl
Marketing, współpraca:
marketing.bootky.net@gmail.com

Newsletter

Katalogi online
Hurt
Karta stałego klienta | Obsługa klienta | O firmie | Pleaser | Regulamin | Sklepy | Płatności | Tabela rozmiarów | FAQ | HURT

Nasze
marki